اتحادیه تعمیرکاران خودرو تهران
نوشته شده توسط : vakiel

آیا با اتحادیه تعمیرکاران خودرو تهران آشنا هستید؟ اتحادیه‌های اصناف متشکل از افراد صنفی می‌گردند که برای حفظ حقوق شغل و حرفه‌ای خود در راستای اهداف مشترکی تلاش می‌کنند. اتحادیه صنف تعمیرکاران خودرو تهران نیز یکی از اتحادیه‌های فعال در این شهر می‌باشد. که در ادامه مطلب قصد داریم به معرفی این اتحادیه و وظایف خدمات آن بپردازیم.

برای دریافت مشاوره حقوقی و تجاری می توانید با متخصصین و وکلای با تجربه وکیل دات کام با شماره 02166419012 تماس بگیرید.

منبع: اتحادیه تعمیرکاران خودرو تهران

اتحادیه تعمیرکاران خودرو تهران

اتحادیه صنفی از افراد خوشنام همان صنف با هدف حمایت از حقوق صنفی، بهبود بخشیدن به ارائه خدمات به مصرف‌کننده و ایجاد یک همکاری مناسب در میان کاسبان صنف ایجاد می‌شود. در هر شهر و شهرستان مختلف اتحادیه‌های اصناف مخصوص به همان شهر تشکیل می‌گردند. اتحادیه صنف تعمیرکاران خودرو تهران یکی از اتحادیه‌های فعال و موجود در تهران می‌باشد.
مدیریت اتحادیه‌صنف تهران بر عهده اعضای هیئت‌مدیره آن می‌باشد. اعضای هیئت‌مدیره هر صنف هر چهار سال یک‌بار و با برگزاری انتخابات و رای شاغلین در آن صنف برگزیده می‌شوند. گاهی ممکن است یک شخص بیش از ۴ سال در میان اعضای هیئت‌مدیره صنف باقی بماند. این رخداد نشان‌دهنده رای آوردن مداوم این شخص در دوره‌های متوالی انتخابات هیئت‌مدیره اتحادیه صنف می‌باشد.

برای شرکت در آزمون و امتحان کسب و کار، وارد سامانه آموزش اصناف بشوید.

اعضای هیئت‌مدیره اتحادیه تعمیر کاران خودرو

همان‌طور که پیشتر اشاره کردیم اعضای هیئت‌مدیره اتحادیه صنف تعمیرکاران‌خودرو تهران با برگزاری انتخابات و در دوره‌های ۴ ساله برگزیده می‌شوند. در حال حاضر اعضای هیئت‌مدیره اتحادیه صنف تعمیرکاران خودرو تهران عبارت‌اند از:

  • رئیس هیئت‌مدیره جناب آقای علیرضا نیک‌آیین می‌باشند. که رسته شغلی ایشان سنگین کار است.
  • نایب‌رئیس اول اتحادیه جناب آقای محمد کامیابی زاده می‌باشند. که رسته شغلی ایشان پمپ انژکتور است.
  • آقای جواد کاهر در سمت نائب رئیس دوم قرار دارند. و رسته شغلی ایشان تعمیرات ماشین‌های سواری است.
  • جناب آقای ناصر همرنگ در سمت خزانه‌دار اتحادیه هستند. رسته شغلی‌ ایشان ماشین‌آلات راه‌سازی و کشاورزی می‌باشد.
  • آقای سقراط مانقاساریان در سمت دبیر اتحادیه و عضو هیئت‌مدیره هستند. و رسته شغلی ایشان تعمیرات ماشین‌های سواری می‌باشد.
  • آقایان محسن خلیلی آزاد و امید صمدی عضو معمولی هیئت‌مدیره می‌باشند. که رسته شغلی ایشان به ترتیب پمپ انژکتور و تعمیرات ماشین‌های سواری است.
  • آقای شیرزاد کرمی در سمت بازرس اصلی اتحادیه صنف‌تعمیرکاران خودروتهران قرار دارند. و رسته شغلی ایشان هیدرولیک فرمان می‌باشد.

جهت شرکت در این انتخابات وارد سامانه ساران بشوید.

وظایف و خدمات اتحادیه

مطابق با تعریف قانون نظام صنفی تمامی اتحادیه‌های اصناف وظایف و مأموریت‌های یکسانی دارند. بنابراین اتحادیه صنف تعمیرکاران‌خودرو تهران نیز از این قاعده مستثنا نمی‌باشد. ماده ۳۰ قانون نظام صنفی کلیه وظایف خدمات یک اتحادیه را شرح داده است. برخی از این خدمات و وظایف اتحادیه صنف تعمیرکاران خودرو تهران به شرح زیر می‌باشد:

  • اجرا نمودن بخشنامه‌ها و مصوبات هیئت عالی نظارت و قوانین نظام صنفی که به اتحادیه‌ها ابلاغ می‌شود بر عهده اتحادیه‌های اصناف می‌باشد.
  • خدماتی نظیر صدور پروانه کسب، تمدید پروانه کسب و همچنین اعمالی مانند ابطال پروانه کسب و یا تعطیلی محل کسب به جهت انجام تخلفات و جلوگیری از ادامه فعالیت‌های واحدهای صنفی بدون جواز کسب بر عهده اتحادیه صنفی می‌باشد.
  • اتحادیه اصناف موظف هستند که تسهیلاتی جهت برگزاری دوره‌های آموزش موردنیاز افراد صنفی ایجاد نماید. همچنین باید دوره‌های آموزشی احکام تجارت و کسب‌وکار را برای افراد صنفی ارائه نماید. اتحادیه می‌تواند ارائه این آموزش‌ها را به صورت مستقل و یا با کمک سایر سازمان‌ها انجام دهد.
  • خدماتی که توسط وزارتخانه‌ها، شهرداری‌ها و سازمان‌های وابسته به دولت به افراد صنف ارائه می‌شود مالیات و هزینه‌های دارند. که وصول این مالیات و عوارض بر عهده اتحادیه‌ها به نمایندگی از سازمان‌های مذکور می‌باشد.
  • اتحادیه‌ها موظف به تشکیل دادن کمیسیون‌هایی برای رسیدگی به شکایات و حل اختلافات صنفی دارند. و همچنین تشکیل کمیسیون‌های برای بازرسی از واحدهای صنفی و سایر کمیسیون‌های که در هیئت عالی نظارت تصویب شده است.
  • از دیگر وظایف اتحادیه‌ها ارائه نمودن پیشنهاد لازم به اتاق اصناف شهرستان برای تعیین کردن نرخ کالا و خدمات صنف مربوط به خود و همچنین تعیین نمودن واحدهای صنفی که در هر سال جهت صدور جواز کسب لازم است؛ می‌باشد.

برای آشنایی کلی با مراحل دریافت جواز کسب از این اتحادیه کلیک کنید.

راه‌های ارتباطی با اتحادیه صنف تعمیرکاران خودرو تهران

اتحادیه صنف تعمیرکاران خودرو تهران در خیابان سعدی شمالی، خیابان برادران قائدی (هدایت)، پلاک ۹۹ واقع شده است. شما می‌توانید با استفاده از شماره‌های زیر با این مجموعه تماس بگیرید:
۰۲۱۷۷۵۳۱۷۲۳
۰۲۱۷۷۶۴۶۰۶۰
۰۲۱۷۷۶۱۴۱۸۳
۰۲۱۷۷۶۱۴۱۷۲
۰۲۱۷۷۵۳۱۶۱۴

همچنین شما می‌توانید از طریق فکس به شماره ۰۲۱۷۷۶۲۷۷۲۰ و ایمیل به نشانی emekanisian@yahoo.com با اتحادیه صنف تعمیرکاران خودرو تهران ارتباط برقرار نمایید.

اگر در مورد هزینه های پرداختی مساله ای برایتان پیش امده می توانید از طریق کمیسیون رسیدگی به شکایات یا اتاق اصناف تهران یا شهرستان مربوطه اقدام کنید.

 

برای دریافت مشاوره حقوقی و تجاری می توانید با متخصصین و وکلای با تجربه وکیل دات کام با شماره 02166419012 تماس بگیرید.

سوالات متداول

اتحادیه صنف تعمیرکاران خودرو تهران با چه اهدافی تشکیل شده است ؟
اتحادیه با هدف حمایت از حقوق صنفی، بهبود بخشیدن به ارائه خدمات به مصرف کننده و ایجاد یک همکاری مناسب در میان کاسبان صنف ایجاد شد.

نشانی اتحادیه صنف تعمیرکاران خودرو تهران چیست ؟
اتحادیه صنف تعمیرکاران خودرو تهران در خیابان سعدی شمالی، خیابان برادران قائدی (هدایت)، پلاک ۹۹ واقع شده است.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :66419012-021

منبع: اتحادیه تعمیرکاران خودرو تهران





:: برچسب‌ها: اتحادیه تعمیرکاران خودرو تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 شهريور 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: