اتحادیه خواربار فروشان تهران
نوشته شده توسط : vakiel

آیا شما با اتحادیه خواربار فروشان تهران آشنایی دارید؟ اصناف انجمن هستند که متشکل از افراد دارای یک حرفه و پیشه می‌گردند. و اتحادیه‌ها نیز از افراد صنفی تشکیل می‌شوند که برای رسیدن به اهداف مشترکی در راستای حفظ حقوق شغلی خود گام برمی‌دارند. اتحادیه صنف خواربارفروشان تهران یکی از اتحادیه‌های فعال در شهرستان تهران به حساب می‌آید در ادامه این مطلب قصد داریم به معرفی این اتحادیه بپردازیم.

 

برای دریافت مشاوره حقوقی و تجاری می توانید با متخصصین و وکلای با تجربه وکیل دات کام با شماره 02166419012 تماس بگیرید.

منبع: اتحادیه خواربار فروشان تهران

اتحادیه صنف خواربار فروشان تهران

اتحادیه صنف خواربارفروشان تهران یکی از اتحادیه‌های معتبر و فعال در شهرستان تهران به حساب می‌آید. این اتحادیه از افراد خوش‌نام و شاغل در همین صنف ایجاد شده است. هدف از ایجاد اتحادیه‌ها مثل اتحادیه صنف خواربارفروشان تهران حمایت کردن از حقوق صنفی و ایجاد همکاری در میان کاسبان صنف خواربار فروشی می‌باشد.

علاوه بر آن بهبود بخشیدن به ارائه خدمات به مصرف‌کنندگان و اجرای قوانین نظام صنفی در میان افراد صنفی از دیگر وظایف و اهداف تشکیل اتحادیه‌ها می‌باشد. با یک دید وسیع‌تر می‌توان گفت که هدف کلی تشکیل اتحادیه‌هایی مانند اتحادیه صنف خواربار فروشان تهران بهبود بخشیدن به اقتصاد شهر است.

برای آشنایی کلی با مراحل دریافت جواز کسب از این اتحادیه کلیک کنید.

هیئت‌مدیره اتحادیه خوار بار فروشان

مدیریت اتحادیه صنف خواربارفروشان تهران بر عهده اعضای هیئت‌مدیره آن اتحادیه می‌باشد. انتخاب اعضای هیئت‌مدیره به وسیله برگزاری یک انتخابات و با رای شاغلین در این صنف انجام می‌گیرد. برگزاری انتخابات هیئت‌مدیره اتحادیه صنف خواربارفروشان تهران هر چهار سال یک‌بار انجام می‌شود. گاهی ممکن است برخی از اعضای هیئت‌مدیره بیش از چهار سال به عنوان عضوی از هیئت‌مدیره فعالیت نمایند. این اتفاق زمانی رخ می‌دهد که فرد موردنظر در دوره‌های متوالی توسط رای شاغلین در صنف برای عضویت در هیئت‌مدیره برگزیده شود.
اعضای فعلی هیئت‌مدیره اتحادیه صنف خواربار فروشان تهران عبارتند از:

  • جناب آقای صفر فرهمند جم در سمت ریاست اتحادیه صنف خواربار فروشان تهران.
  • آقای جلال مقدم در سمت نائب رئیس اول اتحادیه و آقای جمال معصومی زنجانی در سمت نائب رئیس دوم اتحادیه صنف خواربار فروشان تهران.
  • آقای ابراهیم طلا پور در سمت خزانه‌دار اتحادیه صنف خواربار فروشان تهران.
  • آقایان مهدی عمانی و حسین‌علی الله‌وردی به عنوان اعضای معمولی هیئت‌مدیره.
  • خانم زهره صالحیان دهکردی در سمت دبیر اتحادیه صنف خواربار فروشان تهران.

جهت شرکت در این انتخابات وارد سامانه ساران بشوید.

عضویت در اتحادیه صنف خواربار فروشان تهران

شما قصد دارید به عضویت اتحادیه صنف خواربار فروشان تهران در بیایید. ابتدا باید اقدام به راه‌اندازی یک واحد صنفی خواربارفروشی نمایید. مطابق با قانون نظام صنفی هر شخصی که قصد دارد یک واحد صنفی را اندازی نماید باید پروانه کسب از اتحادیه مورد نظر آن صنف دریافت کند. بنابراین شما به عنوان متقاضی باید به اتحادیه صنف خواربار فروشان تهران تقاضای صدور جواز کسب ارائه نمایید.

صدور جواز کسب نیازمند مدارک و شرایطی است که مطابق با قوانین هر اتحادیه مشخص می‌گردد. یکی از شرایط لازم برای صدور جواز کسب و گذراندن دوره‌های آموزشی و قبول شدن در آزمون نهایی دوره می‌باشد. پس از گذراندن دوره‌های آموزشی و قبول شدن در آزمون و همین‌طور تکمیل مدارک موردنیاز اتحادیه به بررسی شرایط و مدارک متقاضی می‌پردازد. با تأیید مدارک و شرایط شما اتحادیه اقدام به صدور جواز کسب به نام شما خواهد کرد. بدین ترتیب شما با راه‌اندازی یک واحد صنفی و دریافت جواز کسب برای آن و پرداخت حق عضویت در اتحادیه به عنوان یکی از اعضای اتحادیه شناخت خواهید شد. خوب است بدانید که اتحادیه صنف خواربار فروشان تهران هم برای افراد و اشخاص حقیقی و هم برای اشخاص حقوقی پروانه کسب صادر می‌نماید.

برای اطلاع از شرایط و نحوه دریافت جواز کسب خواربار فروشی کلیک کنید.

دوره‌های آموزشی اتحادیه صنف خواربار فروشان تهران

اتحادیه خوار بارفروشان تهران با این هدف که افراد متقاضی عضویت در اتحادیه و همچنین سایر اعضای اتحادیه سطح آگاهی دانش و مهارت افزایش یابد و آمادگی لازم را کسب کنند. یکی از الزامات و پیش‌نیازهای صدور پروانه کسب را گذراندن دوره آموزشی قرار داده است. دوره‌های آموزشی یا به صورت داخلی و یا به صورت برون‌سپاری برگزار می‌شود. برگزار شدن این دوره آموزشی به صورت داخلی توسط مرکز آموزشی با همکاری اتحادیه انجام می‌گیرد. و دوره‌های آموزشی به صورت برون‌سپاری از طریق عقد قرارداد یا تفاهم‌نامه با مراکز آموزشی برگزار می‌شوند.

دوره‌های آموزشی دارای دو نوع حضوری و غیرحضوری هستند. آن دسته از دوره‌های آموزشی که به صورت حضوری به متقاضیان ارائه می‌شود کلاس‌هایش به صورت حضوری است و نمره حدنصاب این دوره‌ها برای قبولی در آزمون ۱۰ می‌باشد. دوره‌های آموزشی غیرحضوری نیز رده‌های آموزشی را به صورت غیرحضوری یعنی مکاتبه آیا الکترونیکی برگزار می‌کنند و نمره حدنصاب دوره برای قبولی در آزمون ۱۲ می‌باشد.
متقاضیانی که قصد ثبت‌نام در دوره‌های آموزشی اتحادیه‌های اصناف را دارند باید یک معرفی‌نامه از اتحادیه مربوطه دریافت نموده و هزینه مربوط به دوره آموزشی را پرداخت نمایند.

برای شرکت در آزمون و امتحان کسب و کار، وارد سامانه آموزش اصناف بشوید.

آدرس و تلفن اتحادیه صنف خواربار فروشان تهران

خیابان شریعتی نرسیده به سه راه طالقانی خیابان شهید طاهریان (آمل) خیابان مقدم جنوبی نبش کوچه خداداد پلاک 2

تلفن:77640855-77640952

شماره فاکس اتحادیه: 77641357

اگر در مورد هزینه های پرداختی مساله ای برایتان پیش امده می توانید از طریق کمیسیون رسیدگی به شکایات یا اتاق اصناف تهران یا شهرستان مربوطه اقدام کنید.

 

برای دریافت مشاوره حقوقی و تجاری می توانید با متخصصین و وکلای با تجربه وکیل دات کام با شماره 02166419012 تماس بگیرید.

سؤالات متداول

اهداف تشکیل اتحادیه صنف خواربارفروشان تهران چیست ؟
هدف از ایجاد اتحادیه، حمایت کردن از حقوق صنفی و ایجاد همکاری در میان کاسبان صنف خواربار فروشی و بهبود بخشیدن به ارائه خدمات به مصرف‌کنندگان و اجرای قوانین نظام صنفی در میان افراد صنفی می‌باشد.

آیا گذراندن دوره آموزشی و آزمون پایان دوره آموزشی برای دریافت جواز کسب الزامی می‌باشد ؟
بله اتحادیه برای اینکه سطح آگاهی دانش و مهارت افراد افزایش یابد و آمادگی لازم را کسب کنند. یکی از الزامات و پیش‌نیازهای صدور پروانه کسب را گذراندن دوره آموزشی قرار داده است.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :66419012-021

منبع: اتحادیه خواربار فروشان تهران





:: برچسب‌ها: اتحادیه خواربار فروشان تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 160
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 شهريور 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: