سامانه ثبت اسناد تهران
نوشته شده توسط : vakiel

امروزه اکثر مردم در سراسر کشور دسترسی به اینترنت داشته و بیشتر امور خود را به صورت اینترنتی به انجام‌ می‌رسانند.‌ برای مثال همه افراد می‌توانند خرید‌ها‌ی خود را به صورت اینترنتی انجام دهند و نیازی به مراجعه حضوری برای خرید کالا نخواهد بود. امروزه در برخی دفاتر و ادارات تهران نیز خدمات به صورت اینترنتی و از طریق سامانه‌ها‌ی مختلف ارائه می‌شود. سامانه نوبت دهی واحد اجرای اداره ثبت اسناد و املاک تهران یکی از سایت‌ها‌یی است که خدمات خود را به صورت اینترنتی ارائه می‌نماید و شما می‌توانید با کمک این سامانه نوبت‌ها‌ی خود را رزرو کنید. در ادامه قصد داریم در خصوص سامانه نوبت دهی واحد اجرای اداره ثبت اسناد و املاک تهران توضیحات مفصلی را خدمتتان ارائه دهیم، با ما همراه باشید.

 

برای دریافت مشاوره حقوقی می توانید با متخصصین و وکلای با تجربه وکیل دات کام با شماره 02166419012 تماس بگیرید.

 

 

منبع : سامانه ثبت اسناد تهران

 

سامانه نوبت دهی واحد اجرای اداره ثبت اسناد و املاک تهران چیست‌‌ ؟‌

همانطور که می‌دانید تهران پایتخت کشور ما بوده و دارای جمعیت زیادی است. ازدحام جمعیت در این استان باعث افزایش مراجعات به برخی ادارات شده است و این موضوع علاوه بر به وجود آمدن بی‌نظمی روند انجام ‌امور را نیز کند‌‌تر‌ می‌کند. یکی از اداراتی که تعداد مراجعات به آن بسیار زیاد است اداره ثبت اسناد و املاک‌ تهران می‌باشد. از آنجایی که در سال ۹۹ با پیدایش کرونا مراجعه حضوری به این اداره باید به حداقل برسد دولت سامانه‌ای را طراحی کرده است تا مردم بتوانند بدون مراجعه به این اداره نوبت بگیرند و در تاریخ‌ها‌ی معین شده به این اداره رجوع کنند. این سایت معتبر با نام سامانه نوبت دهی واحد اجرای اداره ثبت اسناد و املاک تهران شناخته می‌شود که در روز ۱۰ شهریور سال ۱۳۹۹ تاسیس گردیده است.

کاربران می‌توانند با کمک‌ این سامانه نوبت مراجعه حضوری خود را به صورت اینترنتی دریافت نمایند. شروع نوبت دهی در این سامانه از ساعت ۸ صبح الی ۱۴ بعد از ظهر می‌باشد و در هر ساعت ۶۰ نوبت در این سایت به ثبت می‌رسد. با استفاده از این سامانه دیگر نیاز به نگرانی برای انتظار در صف‌ها‌ی طولانی نبوده و هر فرد دقیقا در ساعتی که نوبت گرفته است در اداره حاضر می‌شود.

شرایط دریافت نوبت از سامانه نوبت دهی واحد اجرای اداره ثبت اسناد و املاک تهران

برای دریافت نوبت از سامانه واحد اجرای اداره ثبت اسناد و املاک تهران می‌بایست برخی شرایط را در نظر بگیرید تا در حین دریافت نوبت و همچنین استفاده از آن‌ با هیچ مشکلی رو به رو نشوید. این ‌شرایط به قرار زیر می‌باشند:

  • شما در هر پانزده روز یک بار می‌توانید از این سامانه نوبت بگیرید.
  • به همراه داشتن کارت ملی و شماره پیگیری برای استفاده از نوبت در حین مراجعه حضوری الزامی ‌است.
  • در حین دریافت نوبت دقت کنید که تاریخ آن مصادف با روز‌ها‌ی تعطیل رسمی نباشد.

نحوه دریافت نوبت از سامانه نوبت دهی واحد اجرای اداره ثبت اسناد و املاک تهران

برای دریافت نوبت از سامانه واحد اجرای اداره ثبت اسناد و املاک تهران می‌بایست برخی مراحل را انجام دهید تا نوبتتان ثبت شود‌. نحوه دریافت نوبت در این سامانه به شرح زیر می‌باشد:

  • ابتدا وارد سامانه به نشانی ssaa.ir شوید. سپس روی گزینه اخذ نوبت کلیک کنید و در صفحه بعدی کد ملی را وارد کرده و اداره مورد نظر خود را انتخاب کنید. عکس
  • حالا روی گزینه ‌‌‌بررسی‌ کد ملی کلیک نموده و سپس در صفحه‌‌ای‌ که ‌نمایش داده می‌شود روی گزینه انتخاب تاریخ کلیک فرمایید و تاریخ مورد نظرتان را انتخاب کنید. عکس
  • در این مرحله صفحه‌‌ای‌ برایتان نمایش داده می‌شود که ساعت‌ها‌ی خالی در آن نوشته شده و شما می‌بایست یکی از آن‌ها ‌را انتخاب کنید. عکس
  • در مرحله آخر نیز صفحه‌‌ای‌ برایتان نمایش داده می‌شود که می‌بایست در آن اطلاعات خود را وارد کرده و روی گزینه دریافت نوبت کلیک کنید. حال نوبت برای شما ثبت می‌شود و کد رهگیری بر روی صفحه برایتان نمایش داده می‌شود که می‌بایست آن را در حین مراجعه حضوری به همراه داشته باشید. عکس

سوالات متداول

در سامانه نوبت دهی واحد اجرای اداره ثبت اسناد و املاک تهران از چه ساعتی نوبت دهی آغاز می‌شود‌‌ ؟‌

نوبت دهی در این سامانه از هشت صبح آغاز می‌شود.

در هر ساعت چند نوبت در سامانه نوبت دهی واحداجرای اداره ثبت اسناد و املاک تهران ثبت می‌شود‌‌ ؟‌

در هر ساعت ۶۰ نوبت در این سامانه ثبت می‌شود که توضیحات کامل‌‌تر‌ در متن مقاله آمده است.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص سامانه ثبت اسناد تهران، به کانال تلگرام حقوقی وکیل دات کام مراجعه نمایید. کارشناسان مرکز مشاوره حقوقی وکیل دات کام نیز آماده‌اند تا با ارائه خدماتی در زمینه مشاوره حقوقی تلفنی وکیل دات کام به سوالات شما عزیزان پیرامون سا‌مانه ثبت اسناد تهران پاسخ دهند.

 

برای دریافت مشاوره حقوقی می توانید با متخصصین و وکلای با تجربه وکیل دات کام با شماره 02166419012 تماس بگیرید یا می توانید مقالات مجله حقوقی وکیل دات کام را مطالعه نمایید.

 

 

منبع : سامانه ثبت اسناد تهران

 





:: برچسب‌ها: سامانه ثبت اسناد تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 479
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 خرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: