آموزش اصناف تهران
نوشته شده توسط : vakiel

آموزش اصناف تهران یکی از سامانه هایی است که اتاق‌اصناف تهران به منظور آموزش یکپارچه متقاضیان جواز ایجاد کرده است. جهت تمدید یا صدور پروانه کسب برای متقاضیان در هر رسته‌ای در چند ساعت آموزش را الزامی است. به موجب این سایت سامان‌دهی آموزش‌های متقاضیان اصناف تهران و دسترسی آسان متقاضیان به برنامه‌های کلاسی، شرکت در کلاس، آزمون و… فراهم گشته است. در ادامه شرح کاملی درباره کاربرد این سامانه و نحوه شرکت در کلاس ها ارائه کرده‌ایم. برای آشنایی بیشتر با ضوابط اتاق اصناف تهران کلیک کنید.

منبع: آموزش اصناف تهران

برای دریافت مشاوره حقوقی می توانید با متخصصین و وکلای با تجربه وکیل دات کام با شماره 02166419012 تماس بگیرید.

سامانه آموزش اصناف تهران

سامانه آموزش‌اصناف‌تهران برای سامان‌دهی کلاس‌های آموزشی متقاضیان دریافت پروانه کسب ایجاد شده است. در این سامانه متقاضی می‌تواند در کلاس‌های آموزشی به صورت اینترنتی ثبت نام کند، هزینه لازم را پرداخت نماید و همین‌طور می‌تواند گواهی‌های آموزشی خود را از این سامانه آموزش اصناف تهران پیگیری نماید. این سامانه آموزشی اصناف تهران با آدرس اینترنتی /ecoat.otaghasnaftehran.ir به آسانی در دسترس تمامی متقاضیان می‌باشد.

ثبت نام کلاس آموزش اتاق اصناف در سامانه آموزش اصناف تهران

متقاضیان دریافت پروانه کسب برای گذراندن دوران آموزشی خود می‌توانند به سامانه آموزش اصناف تهران مراجعه نمایند. جهت ثبت نام در کلاس‌های آموزش اصناف در سامانه مذکور روی گزینه ثبت نام کلیک نمایید. با تکمیل فرم پیش رو در این سامانه و پرداخت هزینه به آسانی می‌توانید در کلاس‌های مربوطه ثبت نام کنید.

اگر به عنوان متقاضی اقدام به ثبت نام کرده‌اید اما پس از تکمیل فرم و وارد کردن اطلاعات لازم موفق به پرداخت هزینه کلاس‌های آموزشی نشدید. می‌توانید از گزینه‌ی پرداخت هزینه کلاس که به صورت مجزا در سامانه تعبیه شده است استفاده نمایید. اگر در روند ثبت نام دچار مشکل شده‌اید کافی است با شماره های درج شده تماس بگیرید تا کارشناسان شما را راهنمایی کنند.

تکمیل فرم ثبت نام کلاس

برای تکمیل فرم ثبت نام در کلاس‌های آموزشی از طریق آموزش اصناف تهران پس از انتخاب گزینه ثبت نام باید اطلاعات لازم را در لیست ظاهر شده وارد نمایید. لیست فرم ثبت نام اطلاعاتی نظیر اتحادیه مورد نظرتان، عکس، جنسیت متقاضی، نام و نام خانوادگی، شماره شناسنامه و کد ملی و… را وارد نمایید. علاوه بر اطلاعات مربوط به اتحادیه صنفی متقاضی و اطلاعات هویتی متقاضی باید اطلاعات تماس و آدرس و راه‌های ارتباطی با متقاضی نیز وارد نمایید. وقتی تمام اطلاعات لازم را در فرم مربوطه وارد کردید در پایان برای ثبت و تائید اطلاعات خود و نهایی کردن ثبت نام کلاسی باید گزینه ثبت نام و پرداخت هزینه کلاس را که در انتهای فرم قرار دارد انتخاب نمایید.

حین تکمیل فرم گزینه‌ای با عنوان قبلاً ثبت نام کرده‌ام نیز تعبیه شده است. اگر پیش از آن ثبت نام کرده‌اید می‌توانید این گزینه را انتخاب نمایید. علاوه بر این در پایان لیست نیز یک گزینه مجزا با عنوان ثبت نام کرده‌ام ولی هزینه را پرداخت نکردم وجود دارد. در صورتی که شما سابقاً اقدام به ثبت نام کردید ولی نتوانستید هزینه کلاس را پرداخت کنید این گزینه برای شما است. با کلیک بر روی گزینه پرداخت هزینه کلاس می‌توانید ثبت نام خود را کامل نمایید.

پیگیری گواهی آموزش در سامانه آموزش اصناف تهران

متقاضیان دریافت پروانه کسب برای راه‌اندازی کسب و کار خود ابتدا باید یک دوره آموزشی را بگذرانند. سامانه آموزش اصناف تهران نیز با هدف سامان‌دهی کلاس‌های آموزشی و ثبت نام متقاضیان ایجاد شده است. از دیگر قابلیت‌های سامانه آموزش اصناف پیگیر گواهی آموزشی است. پس از گذراندن دوره‌های آموزشی به متقاضیان پروانه کسب گواهی پایان دوره تحویل داده می‌شود. متقاضیان برای اطلاع از وضعیت صدور این گواهی و استعلام گرفتن از آن می‌توانند به سامانه آموزش اصناف مراجعه نمایند. در این سامانه با انتخاب گزینه استعلام گواهی آموزشی امکان استعلام گرفتن از وضعیت گواهی آموزشی وجود دارد. با استعلام گرفتن سامانه به شما نشان می‌دهد در آزمون نهایی بعد از گذراندن دوره آموزشی قبول شده‌اید یا خیر. هر چند هنوز این قسمت سامانه دچار مشکل است و به تمام متقاضیان پاسخ درستی نمی‌دهد. برای بررسی وضعیت پرونده خود جهت تمدید پروانه کسب کلیک کنید.

نحوه گرفتن استعلام گواهی آموزشی

پس از ورود به سامانه آموزش اصناف تهران افراد می‌توانند در بخش پیگیری گواهی آموزشی اقدام به دریافت استعلام از گواهی آموزشی خود نمایید. شما به عنوان متقاضی به راحتی می‌توانید با وارد کردن دو فاکتور از وضعیت گواهی آموزشی خود مطلع شوید. در قسمت پیگیری گواهی آموزشی با وارد کردن شماره پیگیری و تاریخ ثبت نام نتیجه آزمون برای شما نشان داده می‌شود.

اگر در آزمون نهایی بعد از آموزش‌های صنفی قبول شده باشید با وارد کردن شماره پیگیری و تاریخ ثبت ‌نام خود می‌توانید گواهی آموزشی خود را دریافت کنید. البته از طریق سامانه آموزش اصناف می‌توانید نسخه الکترونیکی گواهی را دریافت نمایید. البته علاوه بر وارد کردن شماره پیگیری باید اتحادیه صنفی خود را نیز مشخص نمایید. و سپس در پایین صفحه گزینه پیگیری گواهی آموزشی را کلیک کنید. بدین ترتیب نتیجه نهایی برای شما نمایش داده می‌شود. اگر با وجود طی تمام فوق هنوز موفق به دریافت جواز کسب نشده‌اید کلیک کنید.

 

برای دریافت مشاوره حقوقی می توانید با متخصصین و وکلای با تجربه وکیل دات کام با شماره 02166419012 تماس بگیرید.

سؤالات متداول

آدرس اینترنتی سامانه آموزش اصناف تهران چیست ؟

این سامانه آموزشی اتاق اصناف تهران با آدرس اینترنتی http://ecoat.otaghasnaftehran.ir/ به آسانی در دسترس تمامی متقاضیان می‌باشد.

قابلیت‌های سامانه آموزش اصناف تهران چیست ؟

در این سامانه متقاضی می‌تواند در کلاس‌های آموزشی به صورت اینترنتی ثبت نام کند، هزینه لازم را پرداخت نماید. و همین‌طور می‌تواند گواهی‌های آموزشی خود را از این سامانه آموزش اصناف تهران پیگیری نماید.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :66419012-021

منبع: آموزش اصناف تهران





:: برچسب‌ها: آموزش اصناف تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 فروردين 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: