اتحادیه فروشندگان دستگاه های صوتی و تصویری، تلفن همراه و لوازم جانبی تهران
نوشته شده توسط : vakiel

اتحادیه های مثل فروشندگان دستگاه های صوتی و تصویری ، تلفن همراه و لوازم جانبی تهران برای حمایت از حقوق شاغلین در رسته خود و همچنین نظارت بر کار آن‌ها و جلوگیری از تخلفات ایجاد می‌شوند. معمولاً اتحادیه‌های مربوط به هر صنف توسط اعضای خوشنام همان صنف که با برگزاری انتخابات و رای اکثریت شاغلین همان صنف انتخاب می‌شوند اداره می‌گردد. در ادامه مقاله به معرفی اتحادیه صنف فروشندگان دستگاه‌های صوتی و تصویری تلفن همراه و لوازم جانبی شهرستان تهران می‌پردازیم. برای آشنایی بیشتر با مرجع بالاتر این اتحادیه یعنی اتاق اصناف تهران کلیک کنید.

 

برای دریافت مشاوره حقوقی و اطلاع از نحوه دریافت جواز کسب می توانید با متخصصین و کارشناسان با تجربه وکیل دات کام با شماره 02166419012 تماس بگیرید.

منبع: اتحادیه فروشندگان دستگاه های صوتی و تصویری، تلفن همراه و لوازم جانبی تهران

اتحادیه فروشندگان دستگاه‌های صوتی و تلفن همراه و لوازم جانبی تهران

اتحادیه صنف فروشندگان دستگاه های صوتی و تصویری تلفن همراه و لوازم جانبی شهرستان تهران یکی از اتحادیه‌های فعال در ایران محسوب می‌شود. این اتحادیه وظیفه دارد که فعالیت‌های شاغلین و فعالان در این صنف را سازمان‌دهی نمایند. اتحادیه صنف فروشندگان دستگاه های صوتی و تصویری تلفن همراه و لوازم جانبی شهر تهران در سال 1343 شروع به کار کرد.

در واقع در سال 1343 این اتحادیه با نام اتحادیه فروشندگان رادیو و لوازم یدکی افتتاح شد. پس از مدتی این اتحادیه با گسترش و ورود به حوزه کاست‌ها صوتی و ویدئوهای تصویری به فعالیت خود ادامه داد. تا امروز شاهد فعالیت گسترده اتحادیه صوتی و تصویری، تلفن همراه و لوازم جانبی هستیم که اقدام به عرضه محصولات متنوع در حوزه کاری خود می‌نمایند.

اعضای اتحادیه فروشندگان دستگاه های صوتی و تصویری تلفن همراه و لوازم جانبی تهران

اولین رئیس اتحادیه صنف فروشندگان دستگاه‌های صوتی و تصویری تلفن همراه و لوازم جانبی شهرستان تهران آقای یراقچیان از پیشکسوتان همین صنف بودند. آقای یراقچیان با 63 عضو فعالیت صنف فروشندگان دستگاه‌های صوتی و تصویری، تلفن همراه و لوازم جانبی را شروع کردند. از پیشکسوتان اتحادیه صنف فروشندگان دستگاه های صوتی و تصویری تلفن همراه و لوازم جانبی شهرستان تهران می‌توانیم از آقای ساداتی که بنیان‌گذار اتحادیه بودند نام ببریم.

همچنین آقایان محبوبی، بناپور، شبیری، ثبوتی، دلالت و افرادی دیگر که در این صنف فعالیت نموده و جز پیشکسوتان محسوب می‌شوند. امروزه پس از تلاش و فعالیت این پیشکسوتان و همچنین گسترش اتحادیه صنف فروشندگان دستگاه‌های صوتی و تصویری تلفن همراه و لوازم جانبی شهرستان تهران شاهد شکوفایی اتحادیه در رسته‌های نو و به‌روز هستیم. تعداد اعضای فعال صنفی امروزه بالغ بر 15 هزار نفر می‌شود. جهت شرکت در انتخابات این اتحادیه می‌توانید از طریق سامانه ساران اقدام کنید.

رسته‌های تحت پوشش اتحادیه دستگاه‌های صوتی و تصویری، تلفن همراه و لوازم جانبی تهران

رسته‌های تحت پوشش اتحادیه صنف فروشندگان دستگاه های صوتی و تصویری تلفن همراه و لوازم جانبی شهرستان تهران گسترده است. این رسته‌ها شامل فروش تلفن همراه و لوازم جانبی آن‌ها، دستگاه‌های صوتی و تصویری، قطعات و لوازم یدکی دستگاه‌های صوتی و تصویری، آلات موسیقی، فروش تبلت، دوربین‌های مداربسته و… می‌شود.

البته لازم به ذکر است که در سال‌های اولیه کار اتحادیه صنف فروشندگان دستگاه‌های صوتی و تصویری، تلفن همراه و لوازم جانبی شهرستان تهران، تنها وسیله مورد عرضه در این اتحادیه رادیو و لوازم یدکی آن بود و بعد از گذشت مدتی و تکامل این دستگاه‌ها عرصه فعالیت اتحادیه به سوی رادیو گرام‌های خانگی و اتومبیل گسترش یافت. و بعد از آن نیز دستگاه‌های صوتی و تصویری به شکل‌های کاست صوتی و ویدئوهای تصویری تکامل یافتند که طبیعتاً اتحادیه نیز در این حوزه ادامه فعالیت داد. تا امروز که شاهد پیشرفت خیره کننده تکنولوژی در حوزه محصولات صوتی و تصویری و تنوع آن‌ها در بازار هستیم. اتحادیه نیز با توجه به پیشرفت محصولات صوتی و تصویری، حوزه فعالیتی خود را گسترش داده است.

برای آشنایی بیشتر با نحوه صدور و تمدید جواز کسب از این اتحادیه کلیک کنید.

جواز کدام رسته ها توسط اتحادیه دستگاه های صوتی و تصویری صادر می‌شود؟

همانطور که می‌دانید برای دریافت جواز باید به اتحادیه مربوطه در شهرستان خودتان مراجعه کنید، در تهران اگر قصد راه اندازی مغازه ای در زمینه های زیر را دارید، باید به اتحادیه دستگاه های صوتی و تصویری ، تلفن همراه و لوازم جانبی درخواست بدهید.

1 – خرده فروشی لوازم صوتی و تصويری

2 – خرده فروشی قطعات و لوازم يدكی دستگاه های صوتی و تصويری

و عمده فروشی قطعات و لوازم يدكی دستگاه هاي صوتی و تصويری (با حداقل مساحت لازم 9 متر مربع)

3- فروشندگی دستگاه های صوتی و تصويری و قطعات مربوطه

4 – خرده فروشی انواع نوارها و سی دی های خام و پرشده مجاز

5 – خرده فروشی آلات موسيقی و صوتی

6 – خرده فروشی تلفن همراه و تجهیزات جانبی آن

7 – ارائه خدمات مخابراتی به مشتریان ( دفتر خرید و فروش )

8 – خدمات عرضه محصولات فرهنگی

9- دفتركار(فروشندگی دستگاه های صوتی و تصويری و قطعات مربوطه)

10- عمده فروشی تلفن همراه و لوازم جانبی

11- عمده فروشی انواع تلفن همراه( تبلت،فبلت،موبایل،سلفون)

12- عمده فروشی لوازم جانبی تلفن همراه

13- عمده فروشی آلات موسیقی

14- تعمیر لوازم و آلات موسیقی

وظایف اتحادیه فروشندگان دستگاه های صوتی و تصویری، تلفن همراه و لوازم جانبی تهران

اتحادیه صنف فروشندگان دستگاه های صوتی و تصویری، تلفن همراه و لوازم جانبی شهرستان تهران وظایف و تکالیف مختلفی در قبال شاغلین این رسته و همچنین مشتریان دارد. یکی از وظایف مهم این اتحادیه صدور مجوز و پروانه کسب برای افراد متقاضی جهت فعالیت در یکی از رسته‌های تحت پوشش این اتحادیه می‌باشد. همچنین تعلیق یا ابطال پروانه کسب افراد شاغل در این اتحادیه نیز برعهده اتحادیه صنفی صوتی و تصویری است. ابزار و لوازم کار طبق ضرورت شغلی و بر اساس عرف و ضوابط اتحادیه صوتی و تصویری تعیین می‌شود.

شرایط و مدارک لازم برای دریافت پروانه کسب در یکی از رسته‌های تحت پوشش این اتحادیه نیز توسط همین اتحادیه تعیین می‌شود. رعایت قانون نظام صنفی و همچنین آیین‌نامه‌های مربوط به اتحادیه برای تمام اعضای اتحادیه صوتی و تصویری الزامی می‌باشد. از دیگر وظایف مهم اتحادیه صنف فروشندگان دستگاه‌های صوتی و تصویری، تلفن همراه و لوازم جانبی شهرستان تهران رسیدگی به تخلفات شاغلین دررسته‌های تحت پوشش این اتحادیه و رسیدگی به شکایات مردم نسبت به شاغلین این اتحادیه می‌باشد.

آدرس اتحادیه لوازم صوتی و تلفن همراه

آدرس : خیابان حافظ خیابان جامی کوی محمد بیک پلاک ۲۲ طبقه ۲ شمالی

تلفن :66704541 – 66706749

02166756532

 

برای دریافت مشاوره حقوقی و انجام تمام امور مربوط به جواز کسب می توانید با متخصصین و وکلای با تجربه وکیل دات کام با شماره 02166419012 تماس بگیرید.

سؤالات متداول

اتحادیه صنف فروشندگان دستگاه های صوتی و تصویری تلفن همراه و لوازم جانبی شهرستان تهران در چه سالی شروع به کار کرد ؟

در واقع در سال 1343 این اتحادیه با نام اتحادیه فروشندگان رادیو و لوازم یدکی افتتاح شد و با گذشت زمان امروزه با نام اتحادیه صنف فروشندگان دستگاه‌های صوتی و تصویری، تلفن همراه و لوازم جانبی شهرستان تهران ادامه فعالیت می‌دهد.

رسته‌های تحت پوشش اتحادیه صنف فروشندگان دستگاه های صوتی و تصویری تلفن همراه و لوازم جانبی شهرستان تهران کدام‌اند ؟

این رسته‌ها شامل فروش تلفن همراه و لوازم جانبی آن‌ها، دستگاه‌های صوتی و تصویری، قطعات و لوازم یدکی دستگاه‌های صوتی و تصویری، آلات موسیقی، فروش تبلت، دوربین‌های مداربسته و… می‌شود.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :66419012-021

منبع: اتحادیه فروشندگان دستگاه های صوتی و تصویری، تلفن همراه و لوازم جانبی تهران





:: برچسب‌ها: اتحادیه فروشندگان دستگاه های صوتی و تصویری، تلفن همراه و لوازم جانبی تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: