اتحادیه مرغ و ماهی فروشان تهران
نوشته شده توسط : vakiel

اتحادیه مرغ یا همان صنف فروشندگان پرنده و ماهی تهران یکی از اتحادیه‌های فعال موجود در تهران می‌باشد. همه اصناف در هر شهرستان اقدام به تشکیل یک اتحادیه برای صنف خود می‌کنند. اتحادیه صنف فروشندگان پرنده و ماهی شهرستان تهران نیز از این قاعده مستثنا نیست. تمامی اتحادیه‌های اصناف به جهت اداره امور مربوط به خود و همچنین اداره امور افراد شاغل نیز این صنف تشکیل می‌گردند. در ادامه این مطلب به معرفی اتحادیه صنف فروشندگان پرنده و ماهی شهرستان تهران خواهیم پرداخت. برای آشنایی بیشتر با مرجع بالاتر این اتحادیه یعنی اتاق اصناف تهران کلیک کنید.

برای دریافت مشاوره حقوقی می توانید با متخصصین و وکلای با تجربه وکیل دات کام با شماره 02166419012 تماس بگیرید.

منبع: اتحادیه مرغ و ماهی فروشان تهران

اتحادیه مرغ تهران

اتحادیه‌های اصناف مختلف نظیر اتحادیه صنف فروشندگان پرنده و ماهی در شهرستان تهران جهت اداره امور صنفی، نظارت، احقاق حقوق و مدیریت بر امور شاغلین در صنف تشکیل می‌شود. تمامی اصناف معتبر در شهرستان‌ها اقدام به تشکیل یک اتحادیه برای اداره امور خود می‌نمایند. صنف فروشندگان پرنده و ماهی یکی از اصناف معتبر و موجود در تهران می‌باشد که اقدام به تشکیل یک اتحادیه مستقل برای خود نموده است.
مدیریت اتحادیه‌های اصناف توسط افراد خوشنام همان صنف انجام می‌گیرد. اما انتخاب این افراد با برگزاری انتخابات انجام می‌شود. به این صورت که شاغلین در هر صنف به کسانی که برای عضویت در هیئت‌مدیره اتحادیه ثبت‌نام کرده‌اند رای می‌دهند. و بدین ترتیب شاغلین در هر صنف افراد مورد اعتماد خود را برای اداره امور صنفی انتخاب می‌کنند. برای شرکت در انتخاب اتحادیه به سامانه ساران مراجعه نمایید.

مهمترین وظیفه اتحادیه پرنده و ماهی درتهران

از مهمترین اهداف و وظایف اتحادیه صنف فروشندگان پرنده و ماهی در تهران صدور جواز کسب و تمدید جواز کسب برای متقاضیان فعالیت در این صنف می‌باشد. کسانی که قصد دارند در صنف فروشندگان پرنده و ماهی شهرستان تهران فعالیت کنند برای قانونی کردن کسب و کار خود ابتدا باید جواز کسب دریافت نماید. با درخواست متقاضی اتحادیه صنف فروشندگان پرنده و ماهی شهرستان تهران صلاحیت وی را بررسی می‌نماید و جواز کسب را برای اشتغال در این صنف صادر می‌کند.
جوازهای کسب طبق قانون دارای اعتبار زمانی هستند. برخی یک سال برخی ۵ سال و برخی ده سال اعتبار زمانی دارند. پس از پایان یافتن مدت اعتبار جواز کسب دارنده جواز برای ادامه فعالیت خود باید جواز کسب را تمدید نمایید. بنابراین علاوه بر صدور جواز کسب تمدید جواز کسب نیز بر عهده اتحادیه مربوطه می‌باشد.

صدور جواز کسب یا تمدید جواز کسب، مدارک لازم برای صدور و تمدید و همچنین ابزار و امکانات لازم برای این که یک فرد بخواهد در هر صنف شروع به فعالیت نماید با توجه به اتحادیه مربوط به همان صنف قواعد و شرایط خاصی دارد. در ادامه به مدارک لازم جهت صدور جواز کسب و مدارک لازم جهت تمدید جواز کسب از سوی اتحادیه صنف فروشندگان مرغ ، پرنده و ماهی شهرستان تهران اشاره خواهیم کرد. برای آشنایی با روند صدور جواز کسب مرغ فروشی و تخم مرغ کلیک کنید.

رسته های تحت پوشش اتحادیه مرغ تهران

در هر اتحادیه ای امور مربوط به مشاغل به خصوصی رسیدگی و انجام می‌شود. اتحادیه مرغ تهران نیز مسئول رسیدگی به 9 رسته زیر است.

1 – توزيع كننده و عمده فروشی مرغ، ماهی و تخم مرغ

2 – خرده فروشی مرغ، ماهی و تخم مرغ

3 – فروشنده انواع پرنده های زينتی (قناری و غيره)

4 – فروشنده ماهی‌های زينتی (آكواريم)

5 – فروشنده جوجه يک روزه

6 – فروشنده پر

7- فروش ملزومات پرنده‌های زینتی

8- فروش ملزومات آکواریوم

9- دفتر تهيه و پخش گوشت مرغ

منبع درآمد اتحادیه پرنده و ماهی فروشان تهران

بدیهی است که اتحادیه مرغ و ماهی فروشان تهران مانند سایر اتحادیه ها دارای یکسری مخارج و هزینه هایی است که باید تامین گردد. منبع اصلی این اتحادیه برای پرداخت هزینه و مخارج خود موارد زیر می باشد:

۱/ حق عضویت پرداخت شده چه از سوی اعضای جدید که باید حق ورودی هم بپردازند و چه از سوی اعضای قدیمی که فقط عضویت خود را تمدید می‌کنند.

۲/ دریافتی از طریق خدمات ارائه شده اعم از خدمات آموزشی، اداری، فنی و انتشاراتی

۳/ کمک‌های اتاق اصناف به این اتحادیه که با تایید و نظارت کمیسیون‌ صورت می‌گیرد

۴/ هدایای اهدائی و اعانات

برای آشنایی با نحوه صدور و تمدید جواز کسب کلیک کنید.

آدرس و شماره تماس اتحادیه مرغ ، پرنده و ماهی فروشان تهران

آدرس : خیابان مطهری – خیابان سلیمان خاطر (روبروی سازمان تعزیرات حکومتی) – خیابان اورامان ، پ 34 واحد 105

شماره های تماس:

۰۲۱-۸۸۸۶۳۰۸۶

۰۲۱-۸۸۳۰۲۲۴۷

۰۲۱-۸۸۳۰۸۲۲۲

 

برای دریافت مشاوره حقوقی می توانید با متخصصین و وکلای با تجربه وکیل دات کام با شماره 02166419012 تماس بگیرید.

سؤالات متداول

اتحادیه صنف فروشندگان پرنده و ماهی در شهرستان تهران به چه منظور ایجاد شده است ؟

اتحادیه‌های اصناف مختلف نظیر اتحادیه صنف فروشندگان پرنده و ماهی در شهرستان تهران جهت اداره امور صنفی، نظارت، احقاق حقوق و مدیریت بر امور شاغلین در صنف تشکیل می‌شود.

از مهمترین وظایف اتحادیه صنف فروشندگان پرنده و ماهی شهرستان تهران چیست ؟

یکی از مهمترین اهداف و وظایف اتحادیه صنف فروشندگان پرنده و ماهی در تهران صدور جواز کسب و تمدید جواز کسب برای متقاضیان فعالیت در این صنف می‌باشد.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :66419012-021

منبع: اتحادیه مرغ و ماهی فروشان تهران





:: برچسب‌ها: اتحادیه مرغ و ماهی فروشان تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 263
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 24 تير 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: