اتحادیه تالارهای پذیرایی تهران
نوشته شده توسط : vakiel

آیا اتحادیه تالارهای پذیرایی و تجهیز مجالس تهران را می‌شناسید؟در تعریف کلی از یک اتحادیه می‌توان گفت که اتحادیه شامل افراد صنفی است که اهداف مشترکی را برای حفظ حقوق شغلی و حرفه‌ای مورد نظرشان دنبال می‌کنند. اتحادیه‌های اصناف نظیر اتحادیه صنف تالارهای‌پذیرایی و تجهیز مجالس تهران به منظور احقاق حقوق و مدیریت امور داخلی افراد صنفی خود تشکیل می‌گردند. در ادامه این مطلب به معرفی اتحادیه صنف تالارهای پذیرایی و تجهیز مجالس تهران می‌پردازیم.

برای دریافت مشاوره حقوقی و تجاری می توانید با متخصصین و وکلای با تجربه وکیل دات کام با شماره 02166419012 تماس بگیرید.

منبع: اتحادیه تالارهای پذیرایی تهران

اتحادیه صنف تالارهای پذیرایی و تجهیز مجالس تهران

تمامی اصناف فعال و معتبر در هر شهر اقدام به تشکیل یک اتحادیه مستقل می‌نمایند. گاهی نیز ممکن است چند صنف مرتبط باهم یک اتحادیه مشترک تشکیل دهند. اتحادیه‌صنف تالارهای‌پذیرایی و تجهیز مجالس تهران یکی از اتحادیه‌های فعال و معتبر شهر تهران می‌باشد. این اتحادیه باهدف حمایت و ایجاد همکاری میان افراد صنفی خود و همچنین بهبود بخشیدن به خدمات ارائه شونده به مصرف‌کنندگان ایجاد شده است.
اداره اتحادیه صنف تالارهای‌پذیرایی و تجهیز مجالس تهران بر عهده هیئت‌مدیره منتخب این اتحادیه می‌باشد. اعضای هیئت‌مدیره اتحادیه هر چهار سال یک‌بار و به‌واسطه رای گیری انتخاب می‌شوند. به این صورت که شاغلین در صنف اتحادیه تالارهای پذیرایی و تجهیز مجالس تهران هر چهار سال یک‌بار به کاندیدای موردنظر خود را جهت عضویت در هیئت‌مدیره اتحادیه رای می‌دهند. و افراد با بیشترین رای اعضای هیئت‌مدیره را تشکیل می‌دهند. جهت شرکت در این انتخابات وارد سامانه ساران بشوید.

اعضای هیئت مدیره

اعضای هیئت‌مدیره فعلی اتحادیه‌صنف تالارهای پذیرایی و تجهیزمجالس تهران شامل افراد زیر می‌شود:

  • خسرو ابراهیمی نیا در سمت رئیس اتحادیه
  • نوروز عبداللهی معاون اول
  • محسن نیک امجاد معاون دوم
  • حمید تهرانی خزانه‌دار
  • رضا نور بازرس اتحادیه
  • علی یحیایی بازرس اصناف

وظایف و خدمات اتحادیه صنف تالارهای پذیرایی و تجهیز مجالس تهران

یکی از مهم‌ترین وظایف و خدمات اتحادیه‌صنف تالارهای‌پذیرایی و تجهیز مدارس تهران صدور و تمدید جواز کسب برای متقاضیان فعالیت در این صنف می‌باشد. علاوه بر آن نظارت بر فعالیت اعضای اتحادیه نیز جزء مهم‌ترین وظایف اتحادیه‌ها به حساب می‌آید. با این وجود تمامی وظایف خدمات اتحادیه‌ها به همین چند مورد خلاصه نمی‌شود. ماده ۳۰ قانون نظام صنفی به‌طور کامل وظایف و اختیارات تمامی اتحادیه‌ها را شرح نموده است. برخی از این وظایف عبارت است از؛ اجرای قوانین نظام صنفی در اتحادیه، صدور و ابطال جواز کسب، تعطیل بودن محل کسب یا جلوگیری از ادامه فعالیت واحدهای بدون پروانه کسب، ایجاد تسهیلات برای آموزش‌های موردنیاز افراد صنفی و برگزاری دوره‌های آموزشی احکام تجارت و کسب‌وکار، دریافت مالیات عوارض و هزینه‌ها از افراد صنفی به نمایندگی از سازمان‌ها وابسته به دولت و…. .

برای آشنایی کلی با مراحل دریافت جواز کسب از این اتحادیه کلیک کنید.

عضویت در اتحادیه صنف تالارهای پذیرایی و تجهیز مجالس تهران

قدم اول شما برای راه‌اندازی یک واحد صنفی و عضویت در اتحادیه‌صنف تالارهای پذیرایی و تجهیز مجالس تهران، دریافت جواز کسب می‌باشد. با رعایت شرایط و قوانین لازم و آماده‌سازی امکانات جهت راه‌اندازی یک واحد صنفی در حوزه تالارهای پذیرایی و تجهیز مجالس می‌توانید اقدام ارائه تقاضای برای دریافت جواز کسب نمایید.
همان‌طور که اشاره کردیم یکی از وظایف اتحادیه‌صنف تالارهای پذیرایی و تجهیز مجالس تهران صدور جواز کسب می‌باشد.

این اتحادیه با بررسی شرایط شما و در نظر گرفتن قوانین اقدام به صدور جواز کسب می‌نماید. در نظر داشته باشید که صدور جواز کسب از جانب اتحادیه‌صنف تالارهای پذیرایی و تجهیز مجالس تهران هم برای اشخاص حقیقی و هم برای اشخاص حقوقی انجام می‌گیرد. بنابراین شما می‌توانید با دریافت جواز کسب و پرداخت حق عضویت به‌عنوان یکی از اعضای اتحادیه‌صنف تالارهای پذیرایی و تجهیز مجالس تهران فعالیت کنید. برای دریافت جواز کسب رسته های تحت پوشش این اتحادیه روی آن کلیک کنید.

جواز کسب تالار پذیرایی

جواز کسب ظروف کرایه

دوره‌های آموزشی و آزمون اتحادیه صنف تالارهای پذیرایی و تجهیز مجالس تهران

همان‌طور که گفتیم اگر قصد راه‌اندازی یک واحد صنفی در حوزه تالارهای پذیرایی و تجهیز مجالس در شهر تهران را دارید ابتدا باید جواز کسب دریافت نمایید. یکی از ملزومات صدور جواز کسب گذراندن دوره‌های آموزشی و کسب نمره قبولی در آزمون نهایی دوره می‌باشد. دوره‌های آموزشی ارائه شده برای افراد صنفی به منظور کسب آمادگی و ارتقاء میزان دانش و سطح مهارت آن‌ها الزامی می‌باشد. متقاضیان شرکت در دوره‌های آموزشی باید یک معرفی‌نامه از اتحادیه موردنظر خود دریافت نمایند. همچنین شرکت در دوره‌های آموزشی مستلزم پرداخت هزینه آموزش می‌باشد. اگر متقاضیان موفق نشدند در آزمون اول نمره حدنصاب برای قبولی را کسب کنند. می‌توانند مجدداً در آزمون با پرداخت ۲۰ درصد از هزینه آموزش شرکت کنند.
ارزشیابی و آزمون نهایی دوره آموزش به‌صورت کتبی و سؤالات چهارگزینه‌ای می‌باشد. البته افرادی که بی‌سواد هستند آزمون را به‌صورت شفاهی انجام می‌دهند. در پایان نیز به پذیرفته‌شدگان در آزمون گواهینامه پایان دوره تحویل داده می‌شود. برای شرکت در آزمون و امتحان کسب و کار، وارد سامانه آموزش اصناف بشوید.

هزینه‌های قابل پرداخت اتحادیه صنف تالارهای پذیرایی و تجهیز مجالس تهران

منابع مالی و هزینه‌هایی که به اتحادیه‌های مختلف پرداخت می‌گردد معمولاً مشابه می‌باشد. هزینه‌هایی که به اتحادیه صنف و تالارهای پذیرایی و تجهیز مجالس تهران پرداخت می‌شود عبارت است از:

  • حق عضویت سالانه افراد صنفی
  • مبالغ دریافتی در ازای خدماتی نظیر دوره‌های آموزشی فنی
  • کارمزد وصول مالیات و عوارض خدمات سازمان‌های دیگر
  • درصدی از مبلغ پرداختی بابت صدور و تمدید جواز کسب
  • کمک‌های مالی اعطاشده به اتحادیه

اگر در مورد هزینه های پرداختی مساله ای برایتان پیش امده می توانید از طریق کمیسیون رسیدگی به شکایات یا اتاق اصناف تهران یا شهرستان مربوطه اقدام کنید.

آدرس و تلفن اتحادیه صنف تالارهای پذیرایی و تجهیز مجالس تهران

اتحادیه‌صنف تالارهای پذیرایی و تجهیز مجالس تهران در منطقه ۷، سهروردی شمالی، نرسیده به خیابان بهشتی (عباس‌آباد)، کوچه زمانی (شاهرخ)، پلاک ۱۹ واقع‌شده است. همچنین شماره تلفن این مجموعه  ۸_۸۸۵۳۵۲۵۵_۰۲۱ می‌باشد.

 

برای دریافت مشاوره حقوقی و تجاری می توانید با متخصصین و وکلای با تجربه وکیل دات کام با شماره 02166419012 تماس بگیرید یا می توانید مقالات مجله حقوقی وکیل دات کام را مطالعه نمایید.

سؤالات متداول

اتحادیه صنف تالارهای پذیرایی به تصویب مجلس تهران به چه منظور ایجادشده است ؟
این اتحادیه باهدف حمایت و ایجاد همکاری میان افراد صنفی خود و همچنین بهبود بخشیدن به خدمات ارائه شونده به مصرف‌کنندگان ایجادشده است.
منابع مالی اتحادیه صنف تالارهای پذیرایی و تجهیز مجالس تهران چیست ؟
حق عضویت سالانه افراد صنفی، مبالغ دریافتی در ازای خدماتی نظیر دوره‌های آموزشی فنی ، کارمزد وصول مالیات و عوارض خدمات سازمان‌های دیگر، درصدی از مبلغ پرداختی بابت صدور و تمدید جواز کسب و کمک‌های مالی اعطاشده به اتحادیه.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :66419012-021

منبع: اتحادیه تالارهای پذیرایی تهران





:: برچسب‌ها: اتحادیه تالارهای پذیرایی تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 190
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 8 مرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: